نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز چهارشنبه طی سفر یکروزه به استان یزد، با حضور در بیمارستان موقوفه گودرز، بخش‌های CCU و ICU این بیمارستان را افتتاح کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز چهارشنبه 15 بهمن ماه ، وارد استان یزد شد و پس از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، از موقوفات، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه این استان بازدید کرد و چند پروژه را نیز در مرکز این استان افتتاح کرد.
 
براساس این گزارش ، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ابتدا با حضور در بیمارستان موقوفه گودرز، بخش‌های CCU و ICU این بیمارستان را افتتاح و با بیماران این بخش‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین با حضور در سرای خان یزد، از پروژه احیا و مرمت موقوفه سرای‌ خان در این شهر بهره‌برداری کرد.
 
وی همچنین نماز ظهر امروز را در امامزاده جعفر (ع) یزد اقامه خواهد کرد و پس از آن از موزه در حال احداث این امامزاده بازدید خواهد کرد.
 
براساس این گزارش ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی، عصر امروز نیز در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و روسای ادارات اوقاف شهرستان‌های استان یزد حضور خواهد یافت.
/2759/